Szolgáltatások létrehozása, módosítása
A szolgáltatás funkciója lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy tetszőleges számú szolgáltatást hozzanak létre, illetve testre szabja azok megjelenését.
A Szolgáltatások menüben egy táblázatban láthatod az eddig létrehozott egyéni és csoportos szolgáltatásokat, valamint azok alapvető jellemzőit röviden összefoglalva.
A Szolgáltatás létrehozásának folyamata
1. Új szolgáltatás gomb
- Kattints az Új szolgáltatás gombra a jobb felső sarokban, ami megnyit egy előugró ablakot két lehetőséggel, Egyéni vagy Csoportos szolgáltatás. Válaszd ki a megfelelőt majd kattints a tovább gombra.
2. Alapadatok kitöltése
-
Szolgáltatás neve és időtartam:
A szolgáltatás nevét, illetve a szolgáltatás hosszát kötelezően ki kell tölteni. -
Kép:
Tölts fel egy képet szolgáltatásodhoz. -
Rövid leírás:
Megadható egy személyre szabható leírás, amely segít a szolgáltatás tartalmának pontos megértésében. -
Szünet:
Állítsd be azt az intervallumot, amely két foglalás között érvényes. Ez határozza meg, hogy mennyi szünet idő áll rendelkezésre két foglalás között. -
Létszám: Csoportos foglalás esetén add meg a maximális létszámot.
-
Szolgáltatás ára: Add meg az árat alkalmanként, vagy válaszd az első Ingyenes mezőt – ebben az esetben nem jelenik meg ár, helyette az Ingyenes felirat lesz látható.
-
Szín:
Választható egy szín, amely a naptárban segít megkülönböztetni a különböző szolgáltatásokat, különösen akkor, ha több szolgáltatás is elérhető. -
Online meeting:
Megadhatod saját online linked, vagy ha a rendszer Google hozzáférést kapott, választhatod a Google Meet link generálást. -
Helyszín:
Ha nem online meetingről van szó, megadható a szolgáltatás helyszíne, amely a foglalási oldalon egy térképen jelenik meg a vizualizáció érdekében.
Amennyiben nem kívánsz megadni meeting linket sem helyszínt, vak választ az első Nincs dobozt, ez esetben nem lesz feltüntetve semmi.
-
Mennyi idővel előtte ne lehessen foglalni ezt a szolgáltatást? Megadhatod, hogy mikortól ne lehessen időpontot foglalni. Például, ha szükséges, hogy a foglalás legalább X órával előre megtörténjen, tehát X órán belül már ne lehessen foglalni, add meg, hogy hány órával előtte ne tudjon senki foglalni.
-
Törlési szabály:
Add meg, hogy mennyi idővel a foglalás előtt ne lehessen törölni azt az ügyfél részéről. Ezzel szabályozható, hogy egy adott időintervallumon belül már ne legyen lehetőség az ügyfél számára a visszaigazolási emaliben található linket keresztül lemondania az időpontot.
Amennyiben nem kívánsz beállítani foglalási feltételeket, válaszd az első Nincs megkötés lehetőséget, ez esetben az alapértelmezett ö óra lesz beállítva.
Ha mindennel elkészültél, mentsd el a szolgáltatást. Egy rövid töltés után bezárul a szerkesztőfelület, és a szolgáltatás megjelenik a táblázatban.
A ceruza ikonra kattintva újra megnyílik a szerkesztőfelület, ahol módosíthatod a szolgáltatást. Csoportos esemény esetén itt adhatsz hozzá speciális opciókat is, például helyszínt, eszközt, személyt, valamint ezek darabszámát.
Így például egy pilates órához megadhatod, hogy opcionálisan elérhető legyen x darab jógamatrac és x darab polifoam. A foglalás során az ügyfél kiválaszthatja, melyiket szeretné, vagy dönthet úgy is, hogy „bármelyik megfelel”. A naptár menüben az eseményre kattintva láthatóak az ügyfél adatai és az esemény, amit foglalt, valamint ha kérdőívet és speciális opciót is kitöltött, akkor azok is. Ezzel könnyítve a további adminisztrációt.