Kihagyás

Szolgáltatások létrehozása, módosítása

A szolgáltatás funkciója lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy tetszőleges számú szolgáltatást hozzanak létre, illetve testre szabja azok megjelenését.

A Szolgáltatások menüben egy táblázatban láthatod az eddig létrehozott egyéni és csoportos szolgáltatásokat, valamint azok alapvető jellemzőit röviden összefoglalva.

A Szolgáltatás létrehozásának folyamata

1. Új szolgáltatás gomb

  • Kattints az Új szolgáltatás gombra a jobb felső sarokban, ami megnyit egy előugró ablakot két lehetőséggel, Egyéni vagy Csoportos szolgáltatás. Válaszd ki a megfelelőt majd kattints a tovább gombra.

2. Alapadatok kitöltése

  • Szolgáltatás neve és időtartam:
    A szolgáltatás nevét, illetve a szolgáltatás hosszát kötelezően ki kell tölteni.

  • Kép:
    Tölts fel egy képet szolgáltatásodhoz.

  • Rövid leírás:
    Megadható egy személyre szabható leírás, amely segít a szolgáltatás tartalmának pontos megértésében.

  • Szünet:
    Állítsd be azt az intervallumot, amely két foglalás között érvényes. Ez határozza meg, hogy mennyi szünet idő áll rendelkezésre két foglalás között.

  • Létszám: Csoportos foglalás esetén add meg a maximális létszámot.

  • Szolgáltatás ára: Add meg az árat alkalmanként, vagy válaszd az első Ingyenes mezőt – ebben az esetben nem jelenik meg ár, helyette az Ingyenes felirat lesz látható.

  • Szín:
    Választható egy szín, amely a naptárban segít megkülönböztetni a különböző szolgáltatásokat, különösen akkor, ha több szolgáltatás is elérhető.

  • Online meeting:
    Megadhatod saját online linked, vagy ha a rendszer Google hozzáférést kapott, választhatod a Google Meet link generálást.

  • Helyszín:
    Ha nem online meetingről van szó, megadható a szolgáltatás helyszíne, amely a foglalási oldalon egy térképen jelenik meg a vizualizáció érdekében.

Amennyiben nem kívánsz megadni meeting linket sem helyszínt, vak választ az első Nincs dobozt, ez esetben nem lesz feltüntetve semmi.

  • Mennyi idővel előtte ne lehessen foglalni ezt a szolgáltatást? Megadhatod, hogy mikortól ne lehessen időpontot foglalni. Például, ha szükséges, hogy a foglalás legalább X órával előre megtörténjen, tehát X órán belül már ne lehessen foglalni, add meg, hogy hány órával előtte ne tudjon senki foglalni.

  • Törlési szabály:
    Add meg, hogy mennyi idővel a foglalás előtt ne lehessen törölni azt az ügyfél részéről. Ezzel szabályozható, hogy egy adott időintervallumon belül már ne legyen lehetőség az ügyfél számára a visszaigazolási emaliben található linket keresztül lemondania az időpontot.

Amennyiben nem kívánsz beállítani foglalási feltételeket, válaszd az első Nincs megkötés lehetőséget, ez esetben az alapértelmezett ö óra lesz beállítva.

Ha mindennel elkészültél, mentsd el a szolgáltatást. Egy rövid töltés után bezárul a szerkesztőfelület, és a szolgáltatás megjelenik a táblázatban.

A ceruza ikonra kattintva újra megnyílik a szerkesztőfelület, ahol módosíthatod a szolgáltatást. Csoportos esemény esetén itt adhatsz hozzá speciális opciókat is, például helyszínt, eszközt, személyt, valamint ezek darabszámát.

Így például egy pilates órához megadhatod, hogy opcionálisan elérhető legyen x darab jógamatrac és x darab polifoam. A foglalás során az ügyfél kiválaszthatja, melyiket szeretné, vagy dönthet úgy is, hogy „bármelyik megfelel”. A naptár menüben az eseményre kattintva láthatóak az ügyfél adatai és az esemény, amit foglalt, valamint ha kérdőívet és speciális opciót is kitöltött, akkor azok is. Ezzel könnyítve a további adminisztrációt.