Kihagyás

Szolgáltatás kérdőív

A kérdőív funkció segít abban, hogy foglaláskor megtudd ügyfeledtől a szükséges adatokat. Ezt egy kérdőív keretén belül tudod megtenni.

A Kérdőív menüben egy táblázatban jelennek meg a már létrehozott kérdőívek. Ha több szolgáltatáshoz tartozik kérdőív, a felső keresőmezőben név alapján tudsz rájuk keresni. A jobb felső sarokban található az Új kérdőív gomb, amelyre kattintva megnyílik a kérdőív létrehozására szolgáló felület.

A folyamat lépései

1. Kérdéssor létrehozása

A Új kérdőív gomb megnyomásával megjelenik a létrehozásra szolgáló felület. Válaszd ki, melyik szolgáltatáshoz szeretnél kérdőívet létrehozni. Fontos, hogy minden szolgáltatáshoz csak egy kérdőív hozható létre. Ha kiválasztottad a szolgáltatást, rögtön megjelenik az első kéréds mező.

Kérdéstípusok

A kérdéstípusok a szöveges gomb lenyitásával érhetők el. Háromféle kérdés közül választhatsz:

  • Szöveges:
    Írd be a kérdést, amire az ügyfél szabad szöveges választ adhat. Alapértelmezettként minden mező szüveges, utána te választod ki melyik típust szeretnéd megadni.

  • Feleletválasztós:
    Írd le a kérdést, majd alatta pontosvesszővel (;) elválasztva add meg a válaszlehetőségeket.
    Példa:
    Melyik nap lenne megfelelő? Hétfő; Kedd; Szerda; Csütörtök; Péntek; Ezek a megadott opciók jelennek meg választási lehetőségként. Ne feledd, a pontosvessző ; használata kötelező a helyes megjelenítés érdekében!

  • Igen-Nem:
    Írd be a kérdést, amelyre az ügyfél csak "igen" vagy "nem" válaszlehetőséget kap.

2. Kötelező kérdés beállítása

Minden kérdés végén megtalálod a Kötelező kérdés (*) jelölőt. Ha ezt bejelölöd, az ügyfél köteles kitölteni a kérdést, különben nem tudja véglegesíteni a foglalást.

3. Új kérdések hozzáadása

A Új kérdés hozzáadása gombra kattintva új kérdés mező jelenik meg.

4. Kérdőív mentése

Miután minden kérdést megadtál, kattints a Mentés gombra a kérdőív elmentéséhez. Mentést követően megjelenik az őj kérdőív a táblázatban. Módosítani, illetve törölni is itt van lehetőséged.

A kérdések sorrendjét is módosíthatod. Nyisd meg a kérdőívet, vagy kérdőív létrehozásakor is van rá lehetőség, majd a jobb felső sarokban kattints az Elemek átrendezése gombra (alapértelmezetten ki van kapcsolva). Bekapcsolás után a kérdések mezőinek elején megjelenik egy hat pöttyből álló ikon. Ezt megfogva az egérrel áthúzhatod a kérdést egy másik pozícióba és amikor megjelenik a megfelelő helyen egy szürke csík, engedd el a mezőt. Így könnyedén módosíthatod a sorrendet. Ezután csak mentsd el.

Alapértelmezetten a következő információkat kérjük az ügyfelektől a foglalás során: • Név (kötelező) • Telefonszám (kötelező) • Email (kötelező) • Üzenet

Ezeket már nem kell bekérned. Ezen felül tudsz pontosabb, részletesebb információt kérni ügyfeleidről.