Szolgáltatás kérdőív
A kérdőív funkció segít abban, hogy foglaláskor megtudd ügyfeledtől a szükséges adatokat. Ezt egy kérdőív keretén belül tudod megtenni.
A folyamat lépései
1. Kérdéssor létrehozása
A Kérdéssor létrehozása gomb megnyomásával megjelenik a szolgáltatásaidból álló lista. Válaszd ki, melyikhez szeretnél kérdőívet létrehozni. Fontos, hogy minden szolgáltatáshoz csak egy kérdőív hozható létre.
2. Kérdések hozzáadása
Ha kiválasztottad a szolgáltatást, kattints a Kérdés hozzáadása gombra. Ezzel megjelenik egy szöveges kérdés alapértelmezésként.
Kérdéstípusok
A kérdéstípusok a szöveges gomb lenyitásával érhetők el. Háromféle kérdés közül választhatsz:
-
Szöveges:
Írd be a kérdést, amire az ügyfél szabad szöveges választ adhat. -
Feleletválasztós:
Írd le a kérdést, majd alatta pontosvesszővel (;
) elválasztva add meg a válaszlehetőségeket.
Példa:
Melyik nap lenne megfelelő?Hétfő; Kedd; Szerda; Csütörtök; Péntek
Ezek a megadott opciók jelennek meg választási lehetőségként. Ne feledd, a pontosvessző használata kötelező a helyes megjelenítés érdekében! -
Igen-Nem:
Írd be a kérdést, amelyre az ügyfél csak "igen" vagy "nem" válaszlehetőséget kap.
3. Kötelező kérdés beállítása
Minden kérdés végén megtalálod a Kötelező kérdés (*) jelölőt. Ha ezt bejelölöd, az ügyfél köteles kitölteni a kérdést, különben nem tudja véglegesíteni a foglalást.
4. Kérdőív mentése
Miután minden kérdést megadtál, kattints a Mentés gombra a kérdőív elmentéséhez.
Korábban létrehozott kérdőívek kezelése
Alább található egymás alatt az összes korábban létrehozott kérdőív. Itt lehetőség van:
- Módosításra: Kérdések szerkesztése, kivéve a kérdés típusát illetően. Amennyiben egy kérdés típusát kivánod módosítani, töröld a korábbi kérdést és hozz létre egy új kérdést azzal a típussal, amivel szeretnéd.
- Új kérdések: Meglévő kérdéssorhoz újabb kérdéseket is hozzá tudsz adni a Kérdés hozzáadása gombbal bármikor.
- Törlésre: A feleslegessé vált kérdőívet töröld.
Összefoglaló
A kérdőív funkció célja, hogy foglaláskor egyszerűen és hatékonyan gyűjtsd be az ügyfeleidtől a szükséges adatokat. Minden szolgáltatáshoz egy kérdőív hozható létre a Kérdéssor létrehozása gomb segítségével. A kérdések hozzáadásakor három típus közül választhatsz:
- Szöveges: szabad szöveges válaszok gyűjtésére.
- Feleletválasztós: több megadott opcióból választhat az ügyfél (a válaszlehetőségeket pontosvesszővel kell elválasztani a helyes megjelenítéshez).
- Igen-Nem: egyszerű eldöntendő kérdésekhez.
Minden kérdésnél beállítható, hogy kötelező legyen-e a válaszadás. Az oldal alján található listában minden korábban létrehozott kérdőív megtekinthető, amelyeket igény szerint módosíthatsz vagy törölhetsz.
Ez a funkció biztosítja, hogy a foglalások során minden szükséges információt előre megkapj, ezzel megkönnyítve a szolgáltatásnyújtást és javítva az ügyfélélményt.