Kihagyás

Szolgáltatás kérdőív

A kérdőív funkció segít abban, hogy foglaláskor megtudd ügyfeledtől a szükséges adatokat. Ezt egy kérdőív keretén belül tudod megtenni.

A folyamat lépései

1. Kérdéssor létrehozása

A Kérdéssor létrehozása gomb megnyomásával megjelenik a szolgáltatásaidból álló lista. Válaszd ki, melyikhez szeretnél kérdőívet létrehozni. Fontos, hogy minden szolgáltatáshoz csak egy kérdőív hozható létre.

2. Kérdések hozzáadása

Ha kiválasztottad a szolgáltatást, kattints a Kérdés hozzáadása gombra. Ezzel megjelenik egy szöveges kérdés alapértelmezésként.

Kérdéstípusok

A kérdéstípusok a szöveges gomb lenyitásával érhetők el. Háromféle kérdés közül választhatsz:

  • Szöveges:
    Írd be a kérdést, amire az ügyfél szabad szöveges választ adhat.

  • Feleletválasztós:
    Írd le a kérdést, majd alatta pontosvesszővel (;) elválasztva add meg a válaszlehetőségeket.
    Példa:
    Melyik nap lenne megfelelő? Hétfő; Kedd; Szerda; Csütörtök; Péntek Ezek a megadott opciók jelennek meg választási lehetőségként. Ne feledd, a pontosvessző használata kötelező a helyes megjelenítés érdekében!

  • Igen-Nem:
    Írd be a kérdést, amelyre az ügyfél csak "igen" vagy "nem" válaszlehetőséget kap.

3. Kötelező kérdés beállítása

Minden kérdés végén megtalálod a Kötelező kérdés (*) jelölőt. Ha ezt bejelölöd, az ügyfél köteles kitölteni a kérdést, különben nem tudja véglegesíteni a foglalást.

4. Kérdőív mentése

Miután minden kérdést megadtál, kattints a Mentés gombra a kérdőív elmentéséhez.


Korábban létrehozott kérdőívek kezelése

Alább található egymás alatt az összes korábban létrehozott kérdőív. Itt lehetőség van:

  • Módosításra: Kérdések szerkesztése, kivéve a kérdés típusát illetően. Amennyiben egy kérdés típusát kivánod módosítani, töröld a korábbi kérdést és hozz létre egy új kérdést azzal a típussal, amivel szeretnéd.
  • Új kérdések: Meglévő kérdéssorhoz újabb kérdéseket is hozzá tudsz adni a Kérdés hozzáadása gombbal bármikor.
  • Törlésre: A feleslegessé vált kérdőívet töröld.

Összefoglaló

A kérdőív funkció célja, hogy foglaláskor egyszerűen és hatékonyan gyűjtsd be az ügyfeleidtől a szükséges adatokat. Minden szolgáltatáshoz egy kérdőív hozható létre a Kérdéssor létrehozása gomb segítségével. A kérdések hozzáadásakor három típus közül választhatsz:

  • Szöveges: szabad szöveges válaszok gyűjtésére.
  • Feleletválasztós: több megadott opcióból választhat az ügyfél (a válaszlehetőségeket pontosvesszővel kell elválasztani a helyes megjelenítéshez).
  • Igen-Nem: egyszerű eldöntendő kérdésekhez.

Minden kérdésnél beállítható, hogy kötelező legyen-e a válaszadás. Az oldal alján található listában minden korábban létrehozott kérdőív megtekinthető, amelyeket igény szerint módosíthatsz vagy törölhetsz.

Ez a funkció biztosítja, hogy a foglalások során minden szükséges információt előre megkapj, ezzel megkönnyítve a szolgáltatásnyújtást és javítva az ügyfélélményt.