Új esemény létrehozása adminként
Az adminisztrátor a naptár felületén is képes új időpontfoglalást létrehozni meglévő vagy új ügyfél számára, amennyiben olyan helyzet áll elő, hogy az ügyfél kéri vagy az adminisztrátor maga kívánja lefoglalni az előre egyeztetett időpontot. Továbbá be tud állítni szünetet és szabadságot is magának.
Lépések a foglalás létrehozásához:
-
Új foglalás indítása:
Kattints az Új foglalás gombra a naptár felületén. A felugró ablakban válaszd ki az Időpont opciót majd nyomd meg a tovább gombot. -
Szolgáltatás kiválasztása:
Válaszd ki a megfelelő szolgáltatást. Itt csak egyéni szolgáltatásra tudsz új időpontot létrehozni. -
Dátum és időpont megadása:
Állítsd be a foglalás napját, majd válaszd ki a kívánt időpontot. Adminként megadhatsz olyan időpontot is, amit nem vettél fel a szolgáltatás elérhető időpontjai közé. Amennyiben olyan időpontot adsz meg, ahol már van foglalva esemény, a foglalás nem fog megtörténni, ez esetben másik időpontot kell választanod. Átfedést nem enged a rendszer, ezzel védve a korábban létrehozott eseményeket. -
Ügyfél azonosítása: Válaszd ki az ügyfelet a neve első néhány karakterének beírásával megjelenő listából – így nem kell újra létrehoznod, a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, amint kiválasztod az ügyfelet. Új ügyfél esetén add meg az adatait.
-
Ellenőrzés, mentés: Mentsd el, majd ellenőrizd a naptárban a megjelent eseményt.
Értesítések és Ellenőrzés:
- A foglalás létrehozása után mind az ügyfél, mind az adminisztrátor e-mailben értesítést kap.
- Az új foglalás azonnal megjelenik a naptárban, így ellenőrizhető, hogy a foglalás megfelelően jött-e létre.
Lépések a szünet beállításához:
-
Szünet beállítása:
Kattints az Új foglalás gombra a naptár felületén. A felugró ablakban válaszd ki az Szünet opciót majd nyomd meg a tovább gombot. -
Dátum és időpont megadása:
Válaszd ki a dátumot és időt, írhatsz megjegyzést is, majd mentsd el. Hogyha olyan időpontot adtál meg, ahol már van esemény, a rendszer nem engedi elmenteni.
A szünetként elmentett időpontokat csak te látod a saját naptáradban, a foglalási oldaladon nem jelennek meg. Ha egy ilyen időintervallumban lenne elérhető időpont, az nem lesz foglalható, vagyis nem jelenik meg szabad időpontként a foglalási oldaladon. Így könnyedén le tudsz tiltani egy időszakot a foglalások elől anélkül, hogy minden szolgáltatásodba külön-külön be kellene állítanod a nem foglalható időpontokat.
Lépések a szabadság beállításához:
-
Szabadság beállítása:
Kattints az Új foglalás gombra a naptár felületén. A felugró ablakban válaszd ki az Szabadság opciót majd nyomd meg a tovább gombot. -
Dátum és időpont megadása:
Válaszd ki a dátumot, majd mentsd el. Ezzel egy teljes napot le tudsz védeni a foglalásoktól. Hogyha olyan napot adtál meg, ahol már van esemény, a rendszer nem engedi elmenteni.
A szabadságként elmentett napokat csak te látod a saját naptáradban, a foglalási oldaladon nem jelennek meg. Ha egy napot lenne elérhető időpont, az nem lesz foglalható aznap, vagyis nem jelenik meg szabad időpontként a foglalási oldaladon. Így könnyedén le tudsz tiltani egy napot a foglalások elől anélkül, hogy minden szolgáltatásodba külön-külön be kellene állítanod a nem foglalható napot.