Új foglalás létrehozása adminként
Az adminisztrátor a naptár felületén is képes új időpontfoglalást létrehozni meglévő vagy új ügyfél számára, amennyiben olyan helyzet áll elő, hogy az ügyfél kéri vagy az adminisztrátor maga kívánja lefoglalni az előre egyeztetett időpontot.
Lépések a foglalás létrehozásához:
-
Új foglalás indítása:
Kattints az Új foglalás gombra a naptár felületén. -
Szolgáltatás kiválasztása:
Válaszd ki a megfelelő szolgáltatást. -
Dátum és időpont megadása:
Állítsd be a foglalás napját, majd válaszd ki a kívánt időpontot. -
Ügyfél azonosítása: Jelöld be az checkboxot aszerint, hogy meglévő vagy új ügyfélnek készül a foglalás. Alapértelmezetként új ügyfél adatainak kitöltésére szolgáló űrlap jelenik meg, és felül látható egy checkbox, amit bekattintva megjelenik egy lista az ügyfeleiddel .
-
Meglévő ügyfél esetén: Keresd ki a listából az ügyfél nevét, majd válaszd ki. Ekkor az ügyfél adatai automatikusan betöltődnek. Amennyiben nem találod, csak szedd ki a pipát a checkboxból, és töltsd ki a foglalási úrlapot.
-
Új ügyfél esetén: Töltsd ki az űrlapot a szükséges adatokkal, majd mentsd el a foglalást.
-
Ellenőrzés, mentés:
-
Meglévő ügyfél esetén: Végül az oldalsó részen látható foglalás összesítőn le tudod ellenőrizni, meglelő e minden, majd mentsd el.
Értesítések és Ellenőrzés:
- A foglalás létrehozása után mind az ügyfél, mind az adminisztrátor e-mailben értesítést kap.
- Az új foglalás azonnal megjelenik a naptárban, így ellenőrizhető, hogy a foglalás megfelelően jött-e létre.